Szeretettel köszöntelek a Balaton Szerelmesei közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz,
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Balaton Szerelmesei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Balaton Szerelmesei közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz,
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Balaton Szerelmesei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Balaton Szerelmesei közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz,
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Balaton Szerelmesei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Balaton Szerelmesei közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz,
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Balaton Szerelmesei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Hajó eredeti neve: Kaptan Sevket Iyidere, épült 2001-ben Törökországban. A hajót a Balatoni Hajózási Rt. 2003-ban vásárolta Isztambulban. A hajó két évig a Dunán, Budapesten üzemelt Balaton I. néven, mivel a Balaton alacsony vízállása miatt a Sió nem volt hajózható ebben az időszakban. A hajó 2005. október 27-én került a Balatonra a Sión keresztül. A Sión való közlekedése csak leszerelt kormánylapátokkal és hajócsavarokkal volt lehetséges. Budapesttől a Sió torkolatig a Tatabánya vontatóhajó, a Sión az Izsó és Echo motorosok vontatták. 2005 végén, illetve 2006 elején a hajót átépítették, 2006. májusától Szent Miklós a neve.
A hajóban 2 db 800 LE-s Iveco típusú főmotor található, valamint 2 db szintén Iveco segédüzem. Kormányszerkezete hidraulikus, a kormánylapát joystick-kal mozgatható, de rásegítő nélküli szivattyút mozgató kormánykerék is van vészkormánynak. A hajótest orr része után a fedélzet alatt végig bejárható fenéktér van, melyben található a konyha, illetve a vendéglátós előkészítő, a személyzeti kabinok, raktárak, különböző gépészeti berendezések (pl. klíma), tartályok, hátul a gépház, és a hajó farában a kormánytér. A fenéktéren a hajó középvonalában fut végig egy kb. 1m széles folyosó, a különböző helységeket vízzáró ajtók választják el egymástól. A hajó orrsugárkormánnyal is rendelkezik (kb. 60 LE-s dízelmotor). Hajó érdekessége, hogy az alsó zárt fedélzeti termeben nincsenek oszlopok, így egy hatalmas méretű szabadon berendezhető tér áll az utasok rendelkezésére.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!